Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Campanie de promovare a alegerilor pe Youtube şi Twitter

Campanie de promovare a alegerilor pe Youtube şi Twitter

Data: 22 Mai 2009

Instituţiile şi candidaţii la alegerile pentru Parlamentul European apelează la spoturi pe canalul MTV, la clipuri umoristice pe YouTube şi mesaje pe site-ul Twitter, în încercarea de a convinge tinerii să voteze şi de a reduce absenteismul, relatează AFP. „Obiectivul este de a-i convinge pe tineri, care navighează foarte mult pe internet, să afle că au loc alegeri. Sperăm că după aceea cel puţin o parte vor fi mai interesaţi“, a explicat un purtător de cuvânt al PE. La alegerile europene din 2004, absenteismul a depăşit 50% în UE, dar a atins 77% dintre alegătorii cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani. Potrivit unui sondaj efectuat la începutul anului, participarea se anunţă şi mai slabă de această dată, numai 34% dintre cetăţeni fiind siguri că se vor prezenta la vot, grupul cel mai puţin sigur că va participa fiind al studenţilor. PE intenţionează, de asemenea, să lanseze un serviciu pe un site de minibloguri, utilizat cu succes de Barack Obama în cadrul campaniei sale. Candidaţii se străduiesc să ajungă la acest nou mijloc de comunicare foarte folosit de tineri şi să-i determine să meargă la vot.