Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Campanie de promovare a produselor românești

Campanie de promovare a produselor românești

Un articol de: Mariana Bahcevan - 09 Aprilie 2016

Producătorii din sectorul agroalimentar vor să declanşeze în supermarketuri o campanie de promovare a produselor româneşti, susţinută din bugetele proprii ale asociaţiilor de profil, prin care consumatorii să fie avertizaţi de provenienţa şi calitatea produselor pe care le consumă.

„Am discutat cu colegii de la lapte şi de la carne şi vrem să declanşăm o campanie prin care să mergem la rafturile magazinelor şi, acolo unde sunt produse româneşti, să etichetăm într-un fel, să punem nişte simboluri, în care să explicăm consumatorului că este miere românească, cu trasabilitate, iar acolo unde nu este, să punem un semn de pericol. În Franţa, de exemplu, este o campanie foarte agresivă în care laptelui din comerţul intracomunitar i se pune un simbol, iar această campanie este finanţată de Ministerul Agriculturii din Franţa“, a declarat preşedintele Federaţiei Naţională PRO AGRO, Emil Dumitru.

Acesta a precizat că în cadrul campaniei fiecare asociaţie din sectorul agroalimentar care se află în criză va putea spune consumatorului român ce înseamnă să cumperi produse româneşti, dar şi ce înseamnă să cumperi produse din altă parte. „Îmi doresc o Românie agricolă în care să nu mai vorbim doar de potenţial, ci să facem produse finite pe care să le exportăm“, a menţionat Dumitru.