Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Companiile aeriene low-cost ar putea da faliment în pragul iernii

Companiile aeriene low-cost ar putea da faliment în pragul iernii

Data: 05 Septembrie 2009

Cazul operatorului aerian SkyEurope, care a dat faliment zilele trecute, s-ar putea repeta şi în cel al altor companii aeriene low-cost, acestea putând intra într-o procedură similară înainte de venirea iernii, estimează analiştii economici intervievaţi de AFP. Deşi situaţia economică mondială rămâne una de criză, nume mari de companii low-cost, precum Ryanair, continuă să reziste pe piaţă. „Sfârşitul verii şi începutul toamnei sunt propice pentru închiderea micilor companii aeriene aflate în dificultate“, este de părere Nick Cunningham, analist la Evolution Securities. Cea mai mare parte a veniturilor companiilor aeriene se realizează în sezonul de vârf, adică în vacanţa de vară. În plus, iarna lui 2009 va fi destul de „aspră“, previne Cunningham. „SkyEurope nu va fi un caz izolat. Sunt şi alte companii low-cost care vor trece cu greu iarna“, declară, la rândul său, Yan Derocles, expert la Oddo Securities. Companiile low-cost, spre deosebire de companiile naţionale, nu pot conta pe ajutorul guvernelor, remarcă Nick Cunningham.