Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Control unic pentru transportatori, din 2011

Control unic pentru transportatori, din 2011

Data: 18 Iunie 2010

Autorităţile vor introduce, din 2011, control rutier unic pe drumurile din România pentru transportatori, iar echipe ale unei instituţii subordonate Ministerului Transporturilor îi vor verifica şi îi vor sancţiona contravenţional dacă nu respectă legea, a declarat, ieri, şeful Direcţiei Transport Rutier din MTI, Sorin Sârbu.

Controlul unic este una dintre cerinţele transportatorilor din România, care susţin că sunt verificaţi şi de reprezentanţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, dar şi de Autoritatea Rutieră Română şi Registrul Auto Român. "Acest control asupra transportatorilor de marfă cu masa de peste 3,5 tone şi a celor de persoane, cu vehicule de peste 9 plus unu, era realizat de echipe ale CNADNR, ARR şi ale RAR. Din 2011, un transportator care va efectua o cursă Constanţa-Oradea va fi oprit doar o dată, pentru că rezultatele controlului vor fi transmise on-line în timp real", a explicat directorul general adjunct al ARR, Florian Coman. Transportatorii susţin că afacerile lor merg greu în timp de criză şi că reprezintă singurul domeniu care s-a dezvoltat prin propriile forţe, fără sprijinul statului, iar controlul unic este o pârghie pentru susţinerea acestui sector.