Camera Deputaţilor, ca for decizional, a adoptat, zilele trecute, o propunere legislativă mult așteptată de fermieri. Actul normativ modifică Legea nr. 287/2009 privind Codul civil în sensul instituirii duratei are
Fenomenul Social Media
Social Media constă într-un grup de instrumente (site-uri web şi aplicaţii) care funcţionează cu ajutorul unui dispozitiv conectat la Internet (computer, laptop, tabletă, telefon mobil etc.) şi care facilitează comunicarea între utilizatorii de Internet şi crearea, distribuirea şi schimbul de conţinut, adică postări, fotografii, scurte materiale video etc.
În prezent, social media este mai mult decât un mijloc de comunicare între utilizatorii obișnuiți ai Internetului, devenind şi un instrument pentru companiile care vor să intre în contact cu potenţialii clienţi pentru a-şi vinde produsele, dar și o cale de a influența politic și social societatea. Potrivit ultimelor date publicate de Eurostat, în 2021, 59% dintre companiile din UE au declarat că au utilizat cel puţin un tip de social media, ceea ce înseamnă o creştere de 22 de puncte procentuale comparativ cu situaţia din 2015 (37%).
Utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), Suedia şi Ţările de Jos (ambele cu 80%) şi Finlanda (79%). La polul opus sunt companiile din România (36%), Bulgaria (39%) şi Slovacia (45%). Datele Eurostat mai arată că Facebook, LinkedIn și Xing sunt cele mai populare aplicații de social media. Aproximativ 56% dintre companiile din UE utilizează reţelele sociale pentru a realiza o legătură cu clienţii prin crearea de profile, schimb de experienţe, exprimarea de opinii, schimb de informaţii şi, cel mai important, pentru a crea comunităţi de persoane cu interese comune în jurul mărcilor companiilor.