Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Logan, a treia cea mai vândută marcă în Rusia în acest an

Logan, a treia cea mai vândută marcă în Rusia în acest an

Data: 10 Martie 2010

Modelul Logan al grupului francez Renault a ocupat poziţia a treia în topul celor mai bine vândute 25 de mărci pe piaţa auto din Rusia în ianuarie - februarie 2010, cu 7.177 unităţi, în creştere cu 31%, de la 5.491 autovehicule în primele două luni din 2009, pe o piaţă în declin cu 34%.

Logan este singurul model dintre primele cinci incluse în clasament cu o evoluţie pozitivă în 2010 şi singurul reprezentant al Renault în top 25, potrivit datelor Comisiei Constructorilor Auto, din cadrul Asociaţiei Companiilor Europene în Federaţia Rusă. Renault deţine uzina Avtoframos în apropiere de Moscova, unde produce modelele Logan şi Sandero. În 2010, grupul francez a dublat capacitatea fabricii la 160.000 de maşini anual, în urma unei investiţii de 150 de milioane de dolari.

Primele două poziţii ale clasamentului au fost ocupate de constructorul local Lada, cu modelele Priora şi Samara, cu vânzări de 11.888 unităţi şi, respectiv, 9.905 unităţi în primele luni din 2010, în scădere, însă, cu 24%, respectiv 36% faţă de anul trecut.