Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Maşina personală nu va mai fi o opţiune în viitor

Maşina personală nu va mai fi o opţiune în viitor

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Un articol de: Cristina Zamfirescu - 24 Octombrie 2019

Maşina în proprietate individuală nu va mai face parte din realitatea viitorului, deoarece tehnologia încorporată în autovehicul va scumpi costul acestuia, astfel că oamenii vor fi nevoiţi să folosească automobilele în comun, a declarat preşedintele Ford România, Ian Pearson, la Forumul Industriei Auto 2019.

„(În viitor - n.r.) nu va mai fi vorba despre proprietatea individuală a automobilului. Costul vehiculelor va creşte, din cauza volumului masiv de tehnologie încorporat, aşa că va trebui ca vehiculele să fie folosite pe un principiu comun. Majoritatea celor din această cameră deţin probabil o maşină, dar fiecare vehicul e utilizat un procent de timp foarte mic. Majoritatea ­timpului, maşina stă parcată, deci pe viitor va trebui să găsim moduri mult mai inteligente de a utiliza automobilul, iar acest lucru se va întâm­pla pe principiul utilizării comune, şi nu pe principiul proprietăţii individuale”, a transmis Pearson liderilor companiilor din industria auto din România.

Conceptul susţinut de acesta cu privire la proprietatea comună asupra automobilului personal a fost formulat, în cadrul forumului, şi de directorul Continental România, Christian von Albrichsfeld.

„Aglomerarea urbană există, iar oamenii încearcă să folosească în comun acelaşi automobil, deci proprietatea vehiculului poate că nu va mai fi pe viitor atât de importantă - probabil acest curent se va împământeni şi aici, în Bucureşti. Nu ştiu cum vor sta lucrurile în alte oraşe, poate că se va porni mai degrabă cu vehicule hibride, cu vehicule autonome”, a afirmat directorul Continental România.