Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Pe scurt

Pe scurt

Data: 05 Martie 2008

Apartamentele noi sunt mai ieftine decât cele vechi

Cartierele Primăverii, Kiseleff, Doro-banţi, Cotroceni şi Herăstrău sunt cele mai scumpe cartiere bucureştene în ceea ce priveşte preţul pe metru pătrat într-un apartament, nou sau vechi. Preţurile pe metru pătrat util într-un apartament vechi din zona Primăverii variază între 3.000 şi 3.500 de euro, în timp ce la un apartament nou preţul este acelaşi, însă, pentru un metru pătrat construit. „În toată lumea, poziţionarea creşte preţul unei proprietăţi. La noi, Kiseleff, Dorobanţi şi Primăverii sunt zone de top, cu toate caracteristicile specifice: poziţie ultracentrală, proximitatea şcolilor, a spitalelor şi a zonelor de promenadă, accesul rapid la mijloacele de transport în comun. Cererea este, de asemenea, un factor care creşte preţul: toată lumea ar vrea să stea în centru“, a declarat Beatrice Dumitraşcu, Manager of Project Accounts, în cadrul companiei imobiliare CB Richard Ellis Eurisko.

Deputaţii au aprobat preluarea Automobile Craiova de către Ford

Camera Deputaţilor a adoptat, marţi, cu 238 voturi „pentru“, 16 voturi „împotrivă“ şi 5 abţineri, proiectul de lege privind unele măsuri pentru privatizarea societăţii comerciale Automobile Craiova SA. Proiectul de lege prevede aprobarea contractului de vânzare-cumpărare încheiat între AVAS, în calitate de vânzător, şi Ford Motor Company, în calitate de cumpărător, la data 12 septembrie 2007. Acest contract prevede că Ford Company cumpără un număr de 13.716.318 acţiuni ale Automobile Craiova SA, reprezentând 73,40316% din capitalul social al acesteia. Camera Deputaţilor este forul decizional în privinţa acestui act normativ. Legea specială aprobată marţi de Camera Deputaţilor permite preluarea fabricii Automobile Craiova şi reprezintă un pas foarte important în finalizarea tranzacţiei, în cel mai scurt timp, a declarat preşedintele Ford Europa, John Fleming, citat într-un comunicat al companiei.

Consumatorii români preferă brandurile româneşti

Consumatorul român este asaltat de o multitudine de branduri fie că este vorba de produse de pe rafturile magazinelor, fie de produse bancare sau chiar de sub butoanele telecomenzii. Consumatorii români sunt în permanenţă fascinaţi de noutate, iar acest lucru face din România o piaţă relativ dificilă pentru producători şi comercianţi. Mai exact, dacă e suficient numele unui brand celebru ca să atragă consumatorul spre un produs, nu e suficient şi ca să păstreze fidelitatea faţă de marca respectivă. Interesul pentru noutate în dauna fidelităţii faţă de brand defineşte specificul naţional în materie de consum, afirmă pentru „Business Magazin“, Alecsandra Fulga, client-service manager la compania de cercetare de piaţă Synovate. Mai departe însă, aviditatea clienţilor faţă de noutate ţine de concurenţa crescândă de pe piaţă, care sileşte brandurile şi producătorii să vină, periodic, cu oferte noi. Conform unui studiu Synovate realizat la cererea „Business Magazin“, doar 2,5% dintre consumatori aleg să cumpere un produs de marcă fiindcă el aparţine unui brand renumit şi tot 2,5%, fiindcă produsul respectiv e durabil în timp.