Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Peste 50% dintre gospodării sunt conectate la internet

Peste 50% dintre gospodării sunt conectate la internet

Un articol de: Ziarul Lumina - 10 Iulie 2015

Mai mult de jumătate dintre gospodăriile din România, respectiv 54,4%, aveau acces, în 2014, la reţeaua de internet direct de acasă, aproape 71% dintre acestea fiind concentrate în mediul urban, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS), prezentate de Agerpres. În profil teritorial, la nivelul anului trecut, co­nectarea la internet a fost mai răspândită în gospodăriile din regiunea Bucureşti-Ilfov (peste trei gospodării din patru aveau acces la internet de acasă), urmată, la mare distanţă, de regiunile Vest, Nord-Vest (circa trei din cinci gospodării), Sud-Est şi Centru (două gospodării din patru). Pe de altă parte, cele mai mici ponderi ale gospodăriilor cu conectare la internet se află în regiunile Sud Muntenia (46,1%) şi Sud-Vest Oltenia (47,1%). Studiul mai arată că cele mai multe gospodării conectate la internet sunt acelea în care există copii, aceştia folosind internetul pentru rezolvarea unor sarcini de natură şcolară, dar şi ca o formă de petrecere a timpului liber (jocuri, filme, reţele de socializare). (Oana Nistor)