Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Peste jumătate dintre europeni folosesc, în mod regulat, internetul

Peste jumătate dintre europeni folosesc, în mod regulat, internetul

Data: 06 August 2009

56% dintre europeni folosesc în mod regulat internetul, faţă de doar o treime în 2004, ceea ce face ca Europa să fie liderul mondial în materie de internet în bandă largă, se arată într-un studiu publicat de Comisia Europeană. Potrivit aceluiaşi studiu, jumătate dintre gospodării şi peste 80% dintre companii au în prezent o conexiune în bandă largă. În plus, Europa este şi primul continent cu adevărat „mobil“ din lume, numărul abonaţilor la serviciile de comunicaţii mobile depăşindu-l pe cel al cetăţenilor (un nivel de 119%). 66% dintre tinerii europeni cu vârsta sub 24 de ani navighează zilnic pe internet, faţă de 43% cât este media în UE. În plus, 73% dintre tineri folosesc în mod regulat servicii avansate pentru a crea şi pune la dispoziţie conţinut online, de două ori mai mult decât media la nivelul populaţiei UE (35%). Cu toate că „generaţia digitală“ pare refractară la ideea de a plăti pentru descărcarea sau vizionarea online a conţinuturilor, precum materiale video sau muzică (33% declară că nu doresc să plătească nimic, ceea ce reprezintă dublul mediei la nivelul UE), în realitate, 10% dintre aceşti tineri au plătit pentru acest gen de servicii faţă de media de 5% din populaţia UE.