Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Premieră în România: recepţia finală a unui drum a fost respinsă

Premieră în România: recepţia finală a unui drum a fost respinsă

Data: 29 Aprilie 2010

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a respins recepţia finală a contractului de reabilitare pentru DN 6 Craiova-Filiaşi, reţinând şi garanţia de patru milioane de euro, după ce comisia de recepţie a constatat nereguli grave la execuţia lucrării, fiind primul contract de acest gen reziliat, practic, de companie. "Comisia de recepţie a analizat timp de circa patru luni modul în care a fost executată lucrarea şi a descoperit nereguli atât în finalizarea unor lucrări, care nu au fost executate corect, cât şi lipsa unora, deşi erau trecute în proiectul tehnic, şi a decis respingerea recepţiei şi reţinerea garanţiei, de patru milioane de euro", a precizat director general adjunct al CNADNR, Florin Dascălu. Potrivit procesului verbal de recepţie finală, compania italiană Itinera nu a finalizat lucrările prevăzute în documentaţia tehnică. Cele mai grave abateri au fost constatate la lipsa unor parapeţi în zonele periculoase, lipsa de borne hectometrice, neamenajarea unor intersecţii, dar şi lipsa unor panouri de orientare sau a unor indicatoare rutiere. După ce a executat garanţia, reparaţiile la acest drum vor fi executate de CNADNR, contractul considerându-se, astfel, încheiat.