Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Românii de peste 45 de ani, mari consumatori de ştiri şi radio online

Românii de peste 45 de ani, mari consumatori de ştiri şi radio online

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Un articol de: Cristina Zamfirescu - 11 Octombrie 2019

Adulţii de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de ştiri online, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%, arată un studiu publicat recent.

Astfel, dacă ştirile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârstă +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%.

Tot săptămânal sunt citite şi articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate şi nutriţie. O atenţie deosebită îi este acordată acestui subiect de către cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, 4 din 10.

„Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulţi, utilizatori de internet (45-55 ani şi 56-65 ani), se disting diferenţe şi în ceea ce priveşte utilizarea internet bankingului, a aplicaţiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, afirmă, potrivit Agerpres, Julien Zidaru, reprezentant al Exact Business Solutions, care a realizat studiul cantitativ „Digital ŽEvolution: Connected Consumer Monitor” în mai 2019.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparţinând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%.

Studiul mai arată că radioul online este preferat zilnic de adulţii cu vârste cuprinse între 45-55 ani - 31%, versus 26% media naţională şi 14% în cazul adulţilor de 56-65 ani.