Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Românii petrec zilnic 3,6 ore online

Românii petrec zilnic 3,6 ore online

Data: 17 Iulie 2014

Utilizatorii de internet din România petrec, în medie, 3,6 ore/zi online, în principal pentru a-şi verifica mesajele primite pe e-mail, dar şi pe reţelele sociale, pentru a comunica prin intermediul aplicaţiilor de chat, arată rezultatele unui studiu efectuat de compania de cercetare 360insights.

Principalele activităţi derulate de utilizatorii de internet din România sunt: verificarea e-mailului (82%), site-urile de socializare (68%), chat (64%), documentare pentru şcoală/muncă (64%) şi lectura ziarelor online (61%). Cercetarea 360insights din România a fost realizată pe un eşantion de 807 repondenţi.

Pe de altă parte, la nivel european, o cercetare întocmită de Samsung Electronics arată că adulţii din cinci ţări ((Marea Britanie, Franţa, Germania, Spania şi Italia) stau, în medie, 7,7 ore/zi folosind dispozitive IT&C, precum telefon mobil, televizor.

De asemenea, aproape două treimi (64%) dintre cei chestionaţi cred că tehnologia, cum ar fi telefoanele mobile, reţele sociale, e-mail etc; „i-a adus mai aproape“ de familiile lor. Jumătate dintre cei intervievaţi (52%) sunt de acord că tehnologia mobilă îi ajută să aibă mai multe conversaţii cu familia lor, iar unul din patru consideră că a rămâne în contact prin intermediul social media înseamnă că „îi înţeleg mai bine pe membrii familiilor lor“. (Cristina Zamfirescu)