Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Turismul viticol se extinde şi în România

Turismul viticol se extinde şi în România

Un articol de: Oana Nistor - 04 Martie 2016

Ţara noastră se află pe locul 13 în topul mondial al celor mai mari producători de vin, iar dintr-un total de 140 de crame care produc şi vând vin îmbuteliat, 30 de crame practică turismul viticol local, potrivit datelor preliminare publicate recent de Organizaţia Internaţională a Viei şi Vinului (OIV). Cu toate acestea, turismul viticol, cunoscut şi sub denumirile de oenoturism sau enoturism, a fost aproape inexistent în ţara noastră până în urmă cu câţiva ani. „România ocupă în acest moment locul 5 la nivel european din punctul de vedere al suprafeţei de peste 200.000 de hectare de viţă-de-vie cultivată şi locul 6 în Uniunea Europeană din perspectiva producţiei. Avem potenţial de creştere şi interes atât din partea cramelor, cât şi a turiştilor, astfel încât ţara noastră să cunoască o dezvoltare din ce în ce mai mare a turismului viticol local, inexistent până acum câţiva ani”, potrivit Alinei Iancu, fondator CrameRomania.ro şi ReVino.ro, într-un comunicat citat de Agerpres. Astfel, în România, turismul viticol a început să cunoască o dezvoltare semnificativă, la aceasta contribuind în special investiţiile realizate de crame şi cererea tot mai mare venită din partea clienţilor pentru acest tip de călătorii personalizate şi orientate către experienţe.