Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Actualitate socială Veniturile şi vânzările companiilor, afectate de pandemie

Veniturile şi vânzările companiilor, afectate de pandemie

Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 14 Aug, 2020

Mai mult de jumătate dintre companii au raportat scăderi ale veniturilor şi vânzărilor în această perioadă pandemică, iar 39% au fost nevoite să întrerupă temporar activitatea, potrivit unui studiu privind efectele pandemiei asupra transformării digitale a mediului de business. Totodată, 16% dintre companii au fost nevoite să reducă numărul de angajaţi, iar 8% au apelat la întreruperea parţială a activităţii. „Pandemia a afectat în special veniturile şi vânzările companiilor. Cu toate acestea există şi o nişă, 5% dintre companii raportând o creştere a veniturilor în această perioadă”, a declarat Andrei Canda, reprezentant al companiei de cercetare iSense Solutions. 

Acesta a mai afirmat că pentru 56% dintre companii situaţia economică generală din România este nefavorabilă, pentru 31% este neutră, iar pentru 13% este favorabilă. Firmele s-au confruntat în această perioadă cu mai multe dificultăţi, respectiv scăderea cererii, plăţi întârziate, probleme la instruirea şi mentenanţa personalului, dar şi instabilitatea leului.

Andrei Canda a menţionat că în ultima perioadă companiile au început să fie din ce în ce mai prezente în zona digitală, folosindu-se în special de platformele on-line şi de teleworking. „Jumătate dintre companiile chestionate iau în considerare posibilitatea transformării digitale, considerând ca ar putea obţine numeroase avantaje ca urmare a acestei decizii. Iar corporaţiile (73% faţă de 53% din total) tind să sprijine mai mult această idee”, mai arată studiul de piaţă realizat în luna iunie 2020 pe un eşantion reprezentativ de 303 IMM-uri şi corporaţii. 

(Oana Nistor)