Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Atitudine pozitivă a părinţilor față de învăţarea on-line

Atitudine pozitivă a părinţilor față de învăţarea on-line

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie și Cultură
Data: 14 Mai 2020

Un studiu realizat de SuperTeach şi Open-I Research, în perioada 3-7 mai, şi prezentat într-o conferinţă de presă on-line relevă atitudinea pozitivă a părinţilor privind educaţia on-line. „(...) Aş menţiona atitudinea pozitivă a părinţilor cu privire la educaţia on-line. (...) Părinţii au fost foarte îngrijoraţi de întreruperea educaţiei, mai ales având în vedere că, atunci când s-a intrat în carantină, a fost o pauză mare de comunicare din partea profesorilor, iar din perspectiva copiilor, e interesant că pentru ei, lipsa şcolii a însemnat lipsa vieţii sociale”, a declarat Adina Nica, consultant strategie şi cercetare la Open-I Research, citată de Agerpres.

Întrebaţi în ce parte a procesului de învăţământ cred că ar fi utilă introducerea instrumentelor on-line, când copiii vor reveni la şcoală, 71% dintre respondenţi au spus că acestea ar ajuta în mare măsură în situaţii excepţionale: ninsoare, epidemii sau când se organizează secţii de vot. Legat de procesul de predare, unde nu există profesori calificaţi pentru anumite specialităţi, 45% dintre respondenţi consideră că instrumentele on-line ar ajuta într-o mare măsură, iar 33%, într-o mică măsură.

Părinţii au fost un segment „foarte afectat” de schimbările din starea de urgenţă, întrucât „nu a fost vorba numai de a schimba jobul, de a munci de acasă sau unii chiar şi-au pierdut jobul, ci dintr-odată s-au trezit cu copiii acasă şi cu mult mai multe activităţi de făcut, de la gătit şi a petrece timpul cu ei la ajutor în învăţare şi în adaptarea la tehnologie”.

(Oana Nistor)